Milenialii și banking-ul digital. Câți tineri fac plăți online?

Cum din ce în ce mai mulți tineri din generația Y devin activi financiar, băncile relaționează cu o masă de consumatori cu preferințe extrem de diferite față de cele ale generațiilor anterioare.

Gemius România a analizat comportamentul acestora în era banking-ului digital.

Câți utilizează online banking-ul?

Un număr de 1.76 milioane de utilizatori de internet din România au declarat că apelează la mediul online pentru a fi la curent cu informațiile din sistemul financiar iar 2.16 milioane susțin ca utilizează serviciile de online banking.

 

Câți sunt fani ai cumpărăturilor online?

În ceea ce privește cumpărăturile online, 80% dintre cei chestionați au menționat că realizează această activitate. Când vine vorba de plățile online însă, doar 55% susțin că aleg această opțiune, respectiv 2.14 milioane.

Care sunt cele mai accesate site-uri de banking din România?

Analizând comportamentul online a peste 6.93 milioane de utilizatori de Internet din România de pe desktop, primele băci din top sunt:

  • ING Bank – 702.000;
  • Banca Transilvania – 658.000;
  • Raiffeisen Bank – 333.000.

Urmează BCR și BRD cu mai puțin de 300.000 de utilizatori.

Datele analizate sunt aferente lunii martie 2018 si au fost strânse de la utilizatorii de internet din România cu vârste cuprinse între 14 și 74 de ani care au folosit computere sau laptop-uri. Analizele făcute pentru generația Y au luat în calcul utilizatorii de internet de pe desktop cu vârste cuprinse între 18 și 40 de ani.

 

Sursa: wall-street.ro

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top