Ce înseamnă o bancă modernă pentru românii de la oraș?

Opt din zece români consideră că o bancă modernă este o bancă de care „scapi” repede, ușor de folosit, cu care timpul de interacțiune este folosit eficient, arată un sondaj al iSense Solutions desfășurat pe un eșantion de aproape 100 de respondenți.

Care sunt cele mai importante aspecte?

  • ușurința în utilizare (menționată de 80% dintre ei);
  • rapiditatea (76%) ;
  • securitatea (73%).

De asemenea, consumatorii își doresc ca o bancă modernă să fie atentă cu buzunarul lor.

Cum evaluează clienții o bancă modernă?

Serviciile bancare sunt evaluate ca fiind moderne dacă nu au comisioane (69%), daca oferă reduceri și oferte (59%) precum și posibilitatea de a economisi la tranzacții (51%).

În plus, o bancă modernă trebuie să fie tot timpul la dispoziția clienților, oferind beneficii precum suport 24/24 (73%) și o rețea vastă de bancomate (59%).

Ce iși mai doresc oamenii de la banca ideală?

  • aplicație pentru mobil – 60%;
  • să aibă opțiunea de plăți contactless – 59%;
  • să poată contracta servicii online – 53%;
  • să aibă posibilitatea de a schimba singuri setările de securitate la card (activare/dezactivare contactless, bandă magnetică, schimbare pin, înghețare card etc.) – 47%;
  • posibilitatea plăților automate de utilități prin direct debit – 47%;
  • opțiunea de a realiza online schimb valutar – 43%;
  • self-banking – 42%;
  • un istoric al plăților realizate în aplicație – 39%.

Sursa: wall-street.ro

 

Leave a Comment

Scroll to Top